9. The Outsider [Apocalypse Mix] (A Perfect Circle)  (5:28)
10. Savin’ Me (Nickelback) (3:39)
11. Renegade (Styx)  (4:14)
12. Studying Politics (Emery)  (3:31)
13. Prison Break Theme [Breakout Mix] (Ferry Corsten and Ramin Djawadi)  (3:41)
14. Prison Break Anthem (Kaye Styles)  (3:04)

Pár lidí už o mně dobře ví, jaký vztah mám k seriálu Prison Break, hurá, že jsem tenhle megasuper seriál našel, je to jasně ten nej zahraniční seriál, který jsem měl možnost vidět, ať je to tím prostředím, nebo kdo ví čím, tak tohle prostě můžu a lituji ty, co ještě neměli možnost nějaký díl vidět či se jim seriál nelíbí. Nepopírám, že jsem se do PB trochu zbláznil a píšu o něm skoro všude :D, ale ono to musí být, protože tohle je opravdu skvěle provedený seriál, přemýšlím i o tetování (ne takovém jako má Scofield :). Na celém světě se objevují spoustu fan stránek a každý nový díl sleduje hodně lidí, já jsem si dal teď větší pauzu, protože jsem nějak nenašel čas na recenze, skouknul jsem už 3 díly, ale recenze jsem ještě na ně nenapsal, a tak nemůžu pokračovat v dívání se dál, takže se budu snažit to rychle doplnit, abych se do toho konečně zase vrhnul, na světě se objevil i neoficiální soundtrack. Takže vám přináším jeho recenzi.

Upozorňuju, že soundtrack je neoficiální a tak na něm několik songů chybí a také jsem ještě ani neměl možnost pár songů v seriálu slyšet a docela se divím, že se tam objevily. Poté, co jsem poprvé slyšel celou verzi Prison Break Theme od Ferryho Corstena a Ramina Djawadiho, tak jsem si sedl na zadek, to je úplně suprový song, možná se vám to nebude moc líbit, protože neznáte znělku :), ale já jsem si řekl prostě wow, vůbec jsem netušil, že na tom dělal taky Corsten. Ten se mi líbí z celého alba nejvíce. Dále se mi také hodně líbí The Mercy Seat od Johnyho Cashe (schválně na koho je tento song směřovaný :D). Docela mi tady chybí song, takový ten rap, který zněl myslím už v 2. epizodě (to si musíme asi počkat na score soundtrack. Hodně se mi líbí též Prison Break Anthem, který je přímo směřovaný na hrdiny Scofielda a Burrowse, asi zazněl na konci 1. sezóny. Nejdříve se mi nelíbilo Buffalo Stance od Neneh Cherry, ale teď ho mám rád . Nine Thou od Styles Of Beyond už znám dost dlouhou dobu ze série Need For Speed, takže ten vám možná jako jediný bude něco říkat. A když zazněl v jedný situaci v seriálu, tak jsem málem chc**, ehm…klid :D. Protože to tam bylo tak dobře dané, že jsem si řikal, no ty voe, to je bomba a posadil jsem se na p*del. Ale i Orange Sky od Alexi Murdocha se mi hodně líbí. Prostě tenhle soundtrack se povedl a je skoro stejně dobrý jako seriál, pro fanoušky naprostá povinnost. Ale i ostatní by mohl zaujmout. PRISON BREAK 4EVER !!!

Hodnocení: 8/10

0