Překvapivě na závěr přišlo skutečně to nejlepší. O téhle epizodě si ani náhodou nemyslím, že by byla “hovnová”, jak jsem tak nevkusně ocejchoval některé epizody předchozí. Tímto posledním dílem se uzavírá 10. sezóna a nám už zbývá jen ta poslední, které se snad dočkáme ještě letos. Mně by jenom zajímalo, jak moc ji ovlivní ten zkurvenej covid.

Jenže zpátky k Neganovi, kolem kterého se všechno točí a nadále upevňuje jeho pozici nejzajímavějšího charakteru z celého universa. Vzhledem k tomu, že nemám už ani náhodou utkvělé v paměti všechny scény z komixové předlohy, přesto je jasné, že k tomu scénaristé seriálové verzi přistoupili jinak. A vůbec ne špatně, čeká nás několik flashbacků a skutečný vhled do Neganového mozku, vše vyvrcholí scénou v současnosti a já byl nadšen z jeho reakce, kterou vám nebudu vyzrazovat. Negan se konečně našel a my se snad dočkáme rozuzlení, které se dost možná bude od komixu lišit. Ti z vás, kteří doteď nebyli schopni pochopit Neganové jednání, budou mít díky této epizodě úplně jiný pocit a bylo by dost zajímavé se pak vracet k předchozím sezónám a dívat se na to očima Negana. Prostě je dobré sledovat Neganův vývoj od bolestivého začátku s Tou Lucille a pak ten pozvolný přechod do personalizace baseballové pálky. Tahle epizoda mě zkrátka nadchla a já si užíval každou vteřinu, dobrá práce. Ačkoliv mě to furt nutí polemizovat nad tím, zda Negana brát jako toho hodnýho… Přeci jenom svatoušek to nebyl ani před apokalypsou, ale co už. Jo a perfektní herecké výkony!

0