Mám hypertenzi a ne nízkou, však na ni beru taky prášky a asi už do smrti, takže Outlast není moc hra pro mě. I když jsme tvrdil v P.T., že jsem se tak úplně nebál, ale ono to stačí… Strach funguje v Outlast podobně jako v P.T.. Tedy ty lekačky stačí, nemusíte mít konstantní strach. Teď přichází zlatý věk horrorů, alespoň doufám, dá se říct, že tady realistická grafika bude dělat divy. Neříkám, že se nedá vyvolat strach mnoha způsoby, stačí vědět, že ráno půjdete do práce, ale třeba horror nebyl pro mě tak silný ve hrách jako AItD, protože tam jsem se prostě rozpixelovaných zombíků nebál. Ale zahrát si Outlast v Riftu, no jéje.

Přijíždíte v noci do „opuštěného“ bývalého blázince, kde se to teď šíří šílenými spekulacemi, je čas to prověřit osobně… Co ty auta tady, hlavní vchod teda ne, tak to vezmeme zadem. Jo, támhle je otevřené okno, hmm problémy s elektřinou. Krev? No, je to krev…. a může se to rozjet, leknul jsem se už a bojím se moc, že jsem ani nechtěl vylézt z té šatní skříně… to zase bude. Bojím se pokračovat. Co se týče audivoziuálního zpracování, tak budování strachu pomocí tklivého noise se daří na výbornou, i když s grafikou to zase tak slavné není, stačilo se mi podívat ven z okna a prostě fuj. Čekal jsem, a proto ani nekupoval na Steamu, že mi hra nepůjde… Neříkám, že hra vypadá hrozně, to vůbec ne, hra světla a stínů funguje, dokonce máte i vidět nohy! Ale mohlo to být prostě lepší. Vaším přítelem je navíc jenom kamera a notýsek, žádná bouchačka! Tak jsem zvědav, jestli  mi můj tlak dovolí pokračovat.